رنگهای مختلف، احساسات، عواطف و هیجانات متفاوتی را در بیننده القا میکنند و همین امر روی بازخورد و یا جلب نظر مشتریان تاثیرگذار خواهد بود. این روند باعث شده شرکتها به دنبال طراحی مناسبی برای لوگوی خود باشند که به بهترین شکل ممکن با سیاستهای برند آنها همخوانی داشته باشد. به عنوان نمونه، شرکت گوگل ۴۰ تنوع از رنگ آبی را در لوگوی خود استفاده کرد تا در نهایت امر بتواند مشخص کند کدام ترکیب رنگی، عملکرد بهتری داشته و جلب نظر مخاطبان را به همراه دارد.
تحلیلگران: سامسونگ با وجود مشکلات طراحی در معرفی گلکسی اس 8 عجله کردنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی